Sporočanje stanja plinomera
Stanje plinomera lahko sporočate zadnjih 5 koledarskih dni v mesecu.
Števčna stanja preko portala Moj račun, odzivnika in SMS sporočila sprejemamo tudi ob dela prostih dnevih. Stanj, ki so poslana po elektronski pošti ali faksu, ne upoštevamo. V primeru, da števčno stanje ni pridobljeno na zadnji dan v mesecu, bomo skladno z določili nove metodologije ocenili porabo od datuma odčitka do zadnjega dne v mesecu.
Za sporočanje stanje plinomera potrebujete:
1. številko odjemnega mesta
2. stanje plinomera (odčitek)
Številka odjemnega mesta je izpisana na računu:
Stanje plinomera odčitate na številčnici vašega plinomera:
Odčitajte le števčno stanje plinomera v kubičnih metrih (m3) à številke v rdečem okvirju na prikazani sliki.
Načini sporočanja stanja plinomera:
1. Preko spletnega portala na spletni strani Moj račun:
Za aktivacijo je potrebna aktivacijska koda, ki je razvidna na računu Energetike Ljubljana, prijava na portal je mogoča samo z uporabniškim imenom in geslom. Navodila za sporočanje so dostopna tukaj.
2. Na brezplačno telefonsko številko 080 2882:
-
Izbira 1 -> preko odzivnika (24 ur/dan),
-
Izbira 3 -> preko referenta (vsak delavnik med 8. in 15. uro).
3. Preko SMS sporočila na številko 041 782 882:
Sporočilo mora biti sestavljeno iz:
- 6-mestne ali 11-mestne številke odjemnega mesta
- presledka
- odčitka brez decimalnega mesta (5 številk, do vejice)
Cena poslanega SMS sporočila vam bo zaračunana po veljavnem ceniku ponudnika vaših mobilnih storitev.